Kismamáknak

Kismama torna 

Terhes vagy? Gratulálok! :) Vannak fájdalamid? Szeretnéd jobban érezni magad? Ha a 12. hét után vagy, akkor gyere el erre az órára! Mért válaszd ezt? Gyakorlatok a helyes testtartás megőrzéséért, a hát és derékfájdalmak megelőzéséért, teherbíróbb izomzatért, ízületekért! Speciális hát-, mell-, láb gyakolatainkkal igazán átélheted az áldott állapotod, nem fogsz szenvedni a vízesedéstől, lábdagadástól és egyéb fájdalmaktól!

Kismama aerobic 

Kismama jóga 

Szülésfelkészítés  


Gyerekeknek

JELENLEG SAJNOS A GYEREKEKNEK SZÓLÓ ÓRÁK, TECHNIKAKI OKOK MIATT NINCSENEK!

Viszont, ha szívesen jönnél hozzánk akár csoportos órára, akár egyénileg edzeni a kondiba, hozd magaddal nyugodtan a kis lurkókat, a gyerek sarokban biztosan jól eljátszik vagy be is állhat melléd tornázni, ha elég nagy!

Minitorna: 

KKT: 

Aerobic

Gyerek tánc: 

Gyerek kuckó: foglalkoztató sarok kisvendégeink részére, tv, rajztábla, színezők, stb 

ÚJ SZOLGÁLTATÁS GYEREKEKNEK:

  EXATLON KIDS nap: aktív sport nap gyerekeknek! Minden kedden és pénteken 7:30-17:00ig vállaljuk, hogy a gyerekeknek különböző sport tevékenységekkel egybekötött napot szervezünk. 

Programok: akadály pálya építés és versenyzés, desedai bicikli túra, görkoris nap, látogatás a Mirza Lovasudvarba és még bármi amit kitalálunk!

Tartalmaz: szendvics reggelit, ebéd, uzsonna (előre megbeszélt, belépőt tartalmazó program esetén, belépőt NEM!!)

Árak: 1gyerek: 4.000 Ft, 2gyerek: 6.800 Ft, 3gyerektől: 10.200 Ft 


Mindenkinek

Köredzés: Ez az edzésterv a magas intenzitású aerobic és az állóképesség-fejlesztő gyakorlatok keveréke, melyet könnyű követni, kiváló edzést nyújt és melynek célja a zsírégetés, izomépítés, valamint a szív- és tüdő állóképességének javítása. Egyetlen "kör" edzés az összes előírt gyakorlat elvégzését jelenti; a lényege az, hogy amint végeztünk egy körrel, újra elkezdjük az elejétől ugyanazokat a gyakorlatokat, és elvégzünk még egy kört. Az edzés során nagyon kevés pihenő van a gyakorlatok között, gyakran egy gyors mozdulattal át is térünk a következőre.

Zumba: Táncolj, hogy élj, élj, hogy táncolhass! Szabadság, stresszoldás, kalóriaégetés, édes veríték. Ezt jelenti a vendégek számára a Zumba. A szó jelentése: gyorsan mozogni, bulizni, szórakozni. Sokan az órák során felszabadítják önmagukat, újra felfedezik a bennük rejlő nőt. Ez a táncos fitness program biztosítja a 600-800 kalória égetését, intenzitástól függően. Gyere és bulizd ki magadból a napi stresszt! Hol kemény, hol táncosabb az óra. Én a keményebb, fitness-esebb vonalat képviselem. A latin ritmusok, táncok és a mai slágerekre készített koreók biztosítják az önfeledt hangulatot. Bulizva változol testileg-lelkileg

Gerinc Torna: Mindazoknak, akik napi két óránál többet töltenek ugyanabban a testhelyzetben, akiknek keresniük kell éjszaka a legmegfelelőbb alváspózt, hogy ne elgémberedve ébredjenek, akiknek fájdalom nélkül már nem megy a vállkörzés, akik egyszer is kiejtették már a szájukon, hogy "beállt a nyakam", "beszakad a hátam, úgy fáj", és azoknak is, akik már tudják, milyen érzés, amikor egy rossz mozdulat után képtelenek kiegyenesedni... Vagyis a gerinctornát ajánljuk mindenkinek, aki gerinccel született és szeretné még néhány évtizedig rendeltetésszerűen, fájdalom nélkül használni testének tartóoszlopát.

Anticellulit training Nem szeretnél fogyni se és az alakoddal is elégedett vagy? Már edzel egy ideje, de a makacs narancsbőrtől nem tudtál eddig megszabadulni? Gyere el erre az órára akár önállóan, akár saját edzésed mellett kiegészítőként használva, mindegyik látványos eredményt fog mutatni rövid idő elteltével!

Alakformáló Nem szeretnél gépeken edzeni és személyi edzővel sem szeretnél együtt dolgozni, akkor ez lesz a te órád, ha edzenél ezek nélkül! Tetőtől talpig megdolgoztatjuk az összes izmunkat, égetjük a zsírt, formáljuk a testet! 

Body Shaping:  Ez az óratípus kiválóan formája az egész testet. Egyaránt tartalmaz kardió és erősítő gyakorlatokat, amiket step lépcső és különböző súlyok segítségével hajtunk végre. Egy alapos bemelegítéssel kezdjük az órát, ezt követik váltakozva a kardió és az erősítő blokkok, majd az óra végén egy alapos nyújtás. Gyere és próbáld ki!

FAT BURN STEP: Koreografált step aerobic óratípus ,közepes intenzitású, könnyen elsajátítható lépésekkel, ahol a pulzust célzottan zsírégető tartományban tartjuk. Ez a gyakorlatban úgy néz ki, hogy egy alapos bemelegítés után elsajátítunk egy gyakorló blokkot, majd ez után rátérünk a koreográfiák betanulására. A titok abban rejlik, hogy nem állunk le 60 perc után, hanem gyakoroljuk tovább, mivel a szervezetünk a zsírokat csak 40-45 perc aktív munka után kezdi el hasznosítani. Gyertek és próbáljátok ki!

Személyi edzés: Nem csak a "sztároknak" jár. A szakirányú végzettséggel és ismeretekkel rendelkező személyi edző preventív fittségi edzést tervez és kontrollál táplálkozási és életmódbeli tanácsokat ad a sportolni vágyó részére úgy, hogy figyelembe veszi egészségi állapotát, adottságait, valamint fittségi céljait. 

Cardio gépek

Fitness gépek


Idősebb korosztálynak

Egészségtorna 

Idős korban mozgáskoordinációs változások léphetnek fel: csökkenhet az Izomtömeg és az izomerő , a járás és a reakcióidő is lassulhat. A senior torna elsősorban az 50-60 feletti korosztályt célozza meg,azonban ajánljuk túlsúlyos, magas vérnyomásban szenvedő vendégeknek is.A gyakorlatok elősegítik a csontsejtek szaporodását, valamint erősítik a támasztó szervrendszer működését és fejlődését, normalizálják a vérnyomást és elősegítik a biztonságosabb mozgás kialakulását.

Egészségtorna Haladó

Idős korban mozgáskoordinációs változások léphetnek fel: csökkenhet az izomtömeg és az izomerő , a járás és a reakcióidő is lassulhat. Ajánljuk túlsúlyos, magas vérnyomásban szenvedő vendégeknek is, akik már korábban jártak a sima egészségtornára.A gyakorlatok erősítik a támasztó szervrendszer működését és fejlődését, normalizálják a vérnyomást és elősegítik a biztonságosabb mozgás kialakulását. Használunk a gyakorlatok során gumiszalagot, csukló- és bokasúlyzót is, melyek elengedhetetlenné teszik az alapállóképesség meglétét!

Aviva torna (jelenleg nincs)

Az Aviva vérkeringést fokozó hatása nagy mértékben javítja a szaporító szervek működését. Hatására sokkal több vér áramlik keresztül a szerveken, így a sejtekhez sokkal több oxigén, tápanyag, vitamin és hormon jut el. A vénás keringés is felgyorsul, és ezáltal a feleslegessé vált anyagok elszállítása is hatékonyabbá válik. Javul a nyirokkeringés.Ennek köszönhetően alkalmazhatjuk számos nőgyógyászati panasz mérséklésére (PCOS, mióma, görcsös, rendszertelen menstruáció, terméketlenség, petevezeték-elzáródás, klimax, lombik program támogatása, inkontinencia, méhsüllyedés.


Egyéb szolgáltatásaink

Stretching

Stretching = nyújtás, vagyis az ízületi mozgékonyság fejlesztésének
(ízületi mozgásterjedelem növelésének) módszere.
A sportban közel két évtizede alkalmazzák ezt a módszert, gyógytornával, és idegélettannal foglalkozó tudósok, folyamatosan fejlesztve a tapasztalatok, és ősi tradíciók alapján.
A hagyományokat tekintve nem kell messzire mennünk, ha például a jóga gyakorlatokra gondolunk, melyeknek mára, már az európai emberek számára is komoly jelentőségük van mindennapi életükben.

Megfelelő stretching gyakorlatok hatása a mindennapokban:

  • jobb közérzetet nyújt, egészségesebb életet,

  • növeli az izmok rugalmasságát, fokozza a lazaságot, kitolja az izületi mozgáshatárokat,

  • növeli az izmok nyugalmi hosszát, ami fokozott maximális izomfeszülést tesz lehetővé,

  • mindezek által növeli a teljesítőképességet,

  • segít az izommerevség oldásában,

  • javítja az izmok vérellátását, ezáltal szerepe van a gyorsabb regenerálódásban, segít az edzés okozta fáradtságot kipihenni,

  • segíti a mentális ellazulást,

  • fontos feladata van a sportsérülések elkerülésében (húzódások, rándulások),

  • rendszeres használatával csökken az íngyulladások, és csonthártyagyulladások lehetősége,

  • támogat a véletlen sérülések (például, ha a jégen megcsúszik az ember, és rossz mozdulatot tesz) elkerülésében, vagy enyhítésében.

Regeneráció műtét ill. szülés után 

A gyógytorna után személyre szabott edzéstervvel készülünk fel egészen az alapoktól az egyensúly, koordináció és gyorsaság fejlesztésével az adott célnak megfelelően a műtött testrész hétköznapokba vagy sportba való visszaintegrálásával. 

A szülés utáni torna egymásra épülő alkalmai, szakszerű, hatékony mozgás, gátizom regeneráció, szétnyílt hasizom regenerációja, testtartás javítást eredményez.

Masszázs: lásd masszázsok